Nly_87 ben sadece ikili test yaptırmıştım. Risk çok düşük olduğu için üçlü ve dörtlüye gerek görmemişti doktorum. Ama 16. - 17. Hafta civarı bebeğimin böbreklerinde genişleme olduğu tespit edildi. Bu durumun down sendromu ile ilgili olabileceğini öğrendiğimiz için yaptırmıştık. Çok şükür bi sıkıntı yokmuş. İçini ferah tut sen de. İnşallah turp gibidir bebeğin, hiçbir sorun yoktur ve sonuçları alınca koca bi oh çekersin sen de. 🙏😊