Benım eltımede dedıler down sendromlu dıye göbekten su alıcaz tahlıl için onuda bıraz rısklı gordu sonra kendı karar verdı istemıyom test dedı. olursa allahtan dıye sonra oğlu oldu masallah sımdı çok zeki hıc bısey olmadı 1sınıfa gıdıyo okula gıtmeden kendı kendıne ogrendı okumayı yazmayı Canını sıkma dua et yeter içini ferah tut canım