MelissaaKilit Fes909416 kanda çıktı benim ultrasonda herşey normal sadece bağırsakta küçük bir parlaklık vardı ona da doktor bu tek başına birşey ifade etmez dedi.Kan verdim Ankara’ya gitti sonuç bekliyoruz 🙏🏻
Fes909416 MelissaaKilit inşallah hayırlı haberler alrsın canım bende de aynı durum varda ultrasonda herşey normal ama kan testinde risk çıktı
MelissaaKilit Fes909416 Kötü düşünmemeye çalış.Ben ilk başta çok ağladım ama sonra bebeğe de kötülük ettiğimi strese soktuğumu düşünerek olumlu düşünüp her gün dua ediyorum.Ve inanıyorum ki güzel gelicek sonuç.Sende öyle düşün 💕🙏🏻
Gulalmina MelissaaKilit hayrlisiyla bise olmaz cunku tarama tesleri yaniltabiliyo ayni seyi ablamada demislerdi kesin sonuc icin keseden sivi alinmasi gerekiodu ablam istemedi dusuk riski oluyomus doktoru oyle demisti masallah simdi 5 yasinda hic biseyi yokk
Fes909416 MelissaaKilit inşallah canım ben daha perinatologa gitmek için gün bekliyorum önümdr uzun bi süreç var
MuratZeynepDiner MelissaaKilit test sonucunu haber verirsnz demi merak ediyoruz.bu arada parlaklığı önemsemeyin bendede vardı geçti bebek büyüdükçe geçer dedi doktorum.4 hafta sonra geçti şükürler olsun
Gamzeclska Bence de üzülme rabbim ne eylerse onu eyler ben sadece 2’li test yaptırdım diğerlerine gerek duymadı birde detaylıya girdim ondada sıkıntı YOk herşey günü gününe gidiyor üzülme bence dua et ne olursa olsun evlat 🙏🏻
MelissaaKilit MelissaaKilit MuratZeynepDiner temiz çıktı çok şükür bugün aldım sonucu💕🙏🏻 Darısı bekleyenlerin başına inşallah
MedineBrls İnşaallah sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız Allah Şafi ismiyle şifasını versin üzülmeyin dua edin bu güzel mübarek ayda tertemiz çıksın sonuçlarınız 🙏🏼
Pasaannesi MelissaaKilit ben ne ikili ne üçlü hiç birini yaptırmadım risk çıksa bile aldırmayı düşünmediğim için hiç gerek duymadım Allaha şükürler olsun ultrasonda iyi görünüyor. Beklemek zor ama hep olumlu düşün kötüyü çağırma inşallah temiz çıkar sonuçların🙏🏻
Eslemrah MelissaaKilit benim tarsma testlerim hep temiz cıktı ama 22 haftalık ken detaylı ultrason da komplett AVSD denen bir kalp rahatsızlığı cıktı.. buda uüzde 90 nı ile down sendrom lu bebeklerde oluyormuş.. şimdi 36+3 deyiz bekliyoruz amniyosentez için biraz gec kalmıştık yaptıramadık.. doğumdan sonra kan testinde belli olacak bakalım.. öyle yada böyle evladım o bnm özel bebişlerin özel anne babaları olacağız 😘🙏
Nzlefe MelissaaKilit aynı testi bana da yaptılar çok şükür temiz çıktı içini ferah tut birşey olmaz Allah’ın izniyle
Nly_87 İkilide risk yoktu ama üçlüde 1/122 oranında risk çıkmıstı trizomi 21 için , çok şükür temiz geldi o da 🙏🏼