Arttenda ecemsuu hahahha şuan çok sevindim, ben de hep yediklerim yeterli mi diye sorguluyordum ((: çünkü hamile kalmadan önce de böyle besleniyordum üç aşşa beş yukarı. Sanırım çikolata yemem diğer yediklerimi unutturup vicdan yaptırıyor bana ://
ecemsuu Arttenda yaptırmasın canım çikolatada kilo yapar bebişe hemde hareketi fazla olur ben kahvaltıya çok önem vermiyorsum süt yumurta yada kahvaltı yapıp kalkıyordum ama senin gibi beslenicem ❤
AyeGlKarabulut SenHepMercimekOlarakKalacaksin benimki de 17+4 ken 267 kğdu facede de bir geupta yazınca şeker olabilir dediler korktum dr sordum ne alakası varmış dedi bebeğin iyi beslendiğine işaret dedi şeker de anne karnındaki su fazla olur dedi tosuncuk demem için bile çok değil kg dedi işin garibi ben beş aylık oldum 4 kğ verdim ama oğlumun maşallahı var 😂😂
SenHepMercimekOlarakKalacaksin AyeGlKarabulut insallah seker degildir ya doktor hic endiseli konuşmadı guldu sadece biraz sisko dedi. Hatta sisko da demiyim kilolu dedi, iyi beslemissin bebegini dedi. Ama yine de endise ettim cunku oyle sut yumurta fln tuketmiyorum yani nereden beslendi bu cocuk🙂
Aden Arttenda benimde içime erken doğacakmış gibi geliyor rüyalarımda da öyle görüyorum ama henüz hiç bişey yok hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım gerisi önemli değilde son günler hiç geçmiyor
AyeGlKarabulut SenHepMercimekOlarakKalacaksin ya ben zayıfladım süt değilde ilk zamanalr günde bir tane haşlanmış yumurta yemiştim ilk oğlumdada çok zayıflamıştım onada ilk haftalarda iri bir bebek dediler sonra karnımdan su aldırdım o gelişimini yavaşlattı 2500 gr doğmuştu bunda tarama felan istemedim bakalım bu nasıl olacak birşey olmaz allahın izni ile olsada dermanı var rabbim dermansız dert vermesin ☺
SenHepMercimekOlarakKalacaksin EbruHafsa 20. Haftadan sonra bakiliyormus ona. Mutlaka baktiricam ben de korktum.
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Cigdem91 aynenn doktor iyi bakmissin bebise diyor benden cok yiyor bence istahi yerinde 😂
Dijle SenHepMercimekOlarakKalacaksin cnm maşallah supanallah ama keşke paylasmasydn allah etmesin nazar değer yazık günah cnm ben senin için soluyrm yanls anlama maşallah ona kuzum benm ama nazar değer allah etmesin cnm benm
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Dijle canim sagol ama ben korktugum icin paylasmistim yani bu kadar kilo bebege zararli mi ya da normal mi diye. Sorun yoksa tabiiki masallah diyelim nazar degmesin. Saglikli olsunlar da gerisi onemli degil.
Handemehmet SenHepMercimekOlarakKalacaksin bende 14 haftada gittim 112 gramdı boyu da 14 cm bebeğimin normal dedi doktor. Maşallah tabi ama cok kılolu bebeğin de normal dogumu zorlaştırması var kılo her zaman iyi değil. Ama tabi cok cabuk kılo alıyorlar seninki de cok abartı değil bence🙂 allah saglıkla kıcagına aldırmayı nasip etsin
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Handemehmet amin canim evet boyle giderse normal dogum zor olur gibi 🙈 sizinkinin de masallahi var demekki ne guzel. Saglikla dogsunlar ins.
Handemehmet Dijle 😀 Neyi olur mu kılosu mu? Valla bilmiyorum ama her bebek her anne farklı yani.. bi kadın 5 kıloyla doguma gidiyo digeri 30🙂 o yüzden doktor normal dediği sürece sıkıntı yok bence 🙂
Dijle SenHepMercimekOlarakKalacaksin aynen cnm neden zararlı olsn çok şükür sağlıklı rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah