Bende 15. Haftadan beri var. 24+1 olduk bugün. Donaxyl de kullandım vajiflora da kullandım geçmedi. Doktor amniyon sıvısı iyi dedi. İki defa vajinal muayene etti. Velhasılı ben de tedirginim ama doktor amniyon sıvısı olsa şimdiye dek ya enfeksiyon olurdu ya da su biterdi dedi 🤷