Cansucasalin
Cansucasalin canım bende senin gibiydim hatta senin bulunduğun haftalarda yatağa bile yuvarlak su şeklinde bisey olmuştu burada post açmıştım sürekli çamaşırımda da oluyodu buraya yazanlar idrar bile olabileceğini söyledi çok küçüktü ama kaçırma veya istemsiz akma ihtimalimiz oluyormuş ve sürekli idrar kültürü testi vermeme rağmen enfeksiyon dışında bisey çıkmadı şimdi 37 haftalığız suyumla alakalı bir problem de olmadı çok şükür