Kızlar bişey sormak istiyorum benım yaklaşık 28. Haftadan beri iç çamaşırıma su gibi birşey geliyor , yine bir ara durdu yani kesildi şimdi 35+4 gebeyim yine başladı 2 haftadan beri var iç çamaşarıma istemsiz bir şekilde akıyor yani idrar degıl bir bakıyorum kocaman yuvarlak şeklinde dümdüz su ortasında cok az akıntı var sizce suyum mu sızıyor hastaneye gitmelimiyim ?