Bende de pco var. 1 yıldır korunmuyoduk. Doktora ilk korunmayı bıraktığımda gittim biraz kendiniz deneyin olmazsa gelin dedi. Sonra korona filan patlayınca hastaneye gitmedim bir daha. Başlarda çok hevesliydim, her ay ufacık gecikmede test alıp olmadığını gördükçe benim çocuğum olmuycak diye kabullenmeye başladım. 1 sene sonunda artık yavaştan doktora tedavi için giderim diye düşünürken göğsümde hassasiyet hissedip öylesine test alıp yaptım. Çift çizgi görünce inanamadım bile. Doktora kan verdiğimde beta 750 filandı. 3 haftalıkken farketmiş olduk başta kesesi yerleşimi çok iyi dediler ama birden 6+1 de bebeğin kalp atışını göremediler. doktor yolk sac boyutlarından anlayıp sağlıksız gibi gözüküyor ama bekleyelim dediler ama malesef olmadı kalp atışı ve 7+4te de kürtaj oldum. 1 yılın sonunda kendiliğinden oldu derken sevincimiz kursağımız kaldı. Hamile kalmaktan ziyade rabbim hepimize sağlıklı bebekler nasip etsin inşallah. Kürtajdan sonra doktorla konuşunca pcolarda ilk gebelikte gördüğümüz şeyler bunlar ikinci gebelik için yumurta kalitesini artırıcı takviyeler vitaminler filan yapalım dedi. Siz baştan alın önlemlerinizi sonu benimki gibi olmasın