Alisa1212 canım bendede bu sene mayıs ayında strese baglı sekılde pco cktı. Sonrasında her ay en az 4 gun adet gecıkmem oldu. Bu surede korunmamaya devam edıyorduk tabı gecen hafta ogrendım kı hamıleymısım😍 net emın degılım ama ibrahim saracoglunun ıncır ve havuc kürü var bı arkadasımın tavsıyesıyle onu denedım normalde adet bittikten sonra hemen baslanıp 21 gun ıcılmesı gerekıyormus ben bu tarz seylere acıkcası pek inanmadıgım ıcın kafama gore takıldım🤭 adet bıttıkten 2 hafta sonra falan basladım 10 gun ıctım sonrasındada adet olunca bıraktım tabı moralım bozuldu acıkcası hamıle kalmayınca ancak sonrasındakı adetımde hamıle oldugumu ogrendım tarıhe bakılınca kürü kullandıktan sonra kı hafta ıcınde hamıle kalmışım net emın degılım ama malesefkı bu kürden kaynaklı mı kaldım dıye. Kürün özelliğide yumurta catlamasıymış ıstersen nete YouTube da vıdeolar var belkı ıse yarar 😍