Alisa1212 🙋♀️ bennn💜 3 yil once klomenle tek seferde gebe kalmistim ikiz.Ama iki yil once kaybettim evlatlarimi.1 yil boyunca bebek icin 10 defa klomen catlatma felan kullandim olmadi ara verdim.Rahim filmi cekindim iki defada oyle igne ilac kullandim yine olmadi.Yani pko disinda bir sorunumuz yoktu.Son care tup bebek dendi onuda yaptim tutmadi 🤦♀️ artik tamamen yoruldum maddi manevi.Ocak ayinda ovilasyon denedim ama cok kafama takmadim olursa olur dedim ustune dusmedim cok.en onemli sey kafaya takmamakmis farkinda olmadan yapmisim bunu.3 ay sonra kimyasal oldum ama umudumu kaybetmedim.40 gun sonra kendiliginden gebe kaldim suan 26+6 haftalik gebeyim.Demem o ki sen ne kadar para dokersen dok Allah ol demedikce olmuyor sen yine elinden geleni yap tabi ama Allahtan gelecegine inan.Olmuyorsa zamani vardir.Kendini yorma bunaltma ben bu kadar kendimi yiprattigim icin pismanim.Cevremde herkes yapma yeter artik dedi dinlemedim keske dinleseymisim.Cok kilom yoktu bu surecte kendime vakit ayirdim keyif aldim bebek dusunmuyordum ama ovulasyonuda yapiyordum.Oyle pes pese iliskide yapmiyordum esime de soylemiyordum yumurtlama gunu diye.O gece bebek icin degilde tamamen esimi istedigim icin girdim yataga.sana da bunu tavsiye ederim.Hayattan keyif almana sana iyi gelecek seyleri yapmani oneririm.spor felan yaptim saglikli bir bedene ulasmak icin.Enerjim cok cok iyiydi.Tabi morelim bozulurken hemen duzelttim kendimi.Allaha biraktim kendimi.Unutma Allah ol demedikce olmaz.Rabbim gonlune gore versin.insAllah olur umidini kaybetme sakin 💜