Benim de pazartesi 40+1 oluyor ve kontrolüm var. Doktorum bekleriz biraz daha, kendi gelmezse suni sancıyla deneriz son çare sezeryan dedi. Ama ne zamana kadar beklenmeli bilmiyorum. Kaka yapma ihtimali vs var. Ben de kararsız kaldım ve hiç belirti yok bu Arada.