Gelirler gelirler bu güne kadar içeride kalan olmadı 😊😊 bol bol yürüyüş yapın, squat yapın. Pilates topu üzerinde oturun gerçekten çok işe yarıyor. Adacayi içmemi tavsiye etmişti benim doğum koçum. Bir de doktorum çayın içine kurutulmuş güller var minik, onlardan atmamı tavsiye etmişti. Bu dönemde stresten uzak olup gevşemeye bakın kendinizi kasmayın. Bende şuan 39+1 deyim. Hergun yazıyor arıyorlar doğurdun mu diye 😂😂 sakin olunnn sizin sakinliginiz bebeğinize yansır, ne zaman hazır olursa o zmn gelsin minişler sağlıklaaa…