Canmbenm manda yoğurdu gebelikte tüketenlerin bebekleri gelmek bilmiyor. Çünkü mandalar 11 ayda doğururlarmış. Başta hurafe sanırdım ama çevremde deneyenler oldu gerçekten de bebek zamanını aşıyor. Doğurmak için tekrar tüketmeleri lazımmış. O şekilde doğuran lar çok. Ben yemedim bu yüzden 😄