Htcncl bendede aynen öyle durumlar kadın doğumcu da beğeniyor dahiliye de ama hastanede yattım bir hafta ordaki kadın doğumcu pek beğenmedi ben aclık şekerim 160 geciyorsa 6 ünitr insulin vuruyorum ama oda cok nadir oluyor sabahları hattda cok düşük 72 falan oluyor ama tedaviden önce aclık şekerim 361 cıkmıştı.. toklukda 200 gecmesin dedi doktorlarım geceleri özel bir insulin vuruyorum 10 ünite ama şekerim ne olursa olsun onu vuruyorum o gece şekerim yükselmesin yada düşmesin diye yeterince hareket edildi zaman zaten şeker düzenli gidiyor