pinar_ canım ben de diyet yapıyorum sadece, evde cihazla ölçüm yapıyorum, dahiliyeci beğendi sonuçları, kadın doğumcu beğenmedi. Ben de arada kaldım, kaçırınca evet yükseliyor ama hiç 130 u geçmedi. Benim sabah açlık şekerim yüksek çıkıyor, önce 95 e normal dedi, şimdi 95 e yüksek diyor, anlayamadım.