znurstnKaraca LivaLiva canım sınır 140 mış seninde yüksek çıkmış nasıl iyi dediki😆beni dahiliyeye gönderdi test yaptılar iyi çıktı orda
LivaLiva znurstnKaraca ben şe internetten araştırmalarıma göre yüksek gibi geldi ama doktorum bi sıkıntı yok merak etme drdi anlamadım bi daha gittiğim de yine sorayım bari ya
znurstnKaraca pinar_ evet canım açlık tokluk şekeri için dahiliye test yaptı ama sonucu ben aldım henüz doktor görmedi pazartesi gidicem canım
Nzlefe pinar_ benim çıktı Şuan sadece diyet sıfır şeker birde haftada Birgün 7 kere parmağımdan kan alıp doktora bildiricem
Nzlefe Htcncl canım bende yeni aldım ilk ölçümü pazartesi yapmamı söyledi doktor henüz kullanmadım cihazı bir iğne sadece bir kez mi kullanılıyor benim 1 gün içinde 7 kez yapmamı istedi cihazdan 5 iğne çıktı
pinar_ Nzlefe yok canım iğneyi sadece sen kullancaksan sürekli değiştirmene gerek yok 1 iğneyi 9 kere kullanabiliyosun
Htcncl Nzlefe yok canım o iğne uzun süre gidermiş, benim doğuma 2 ay var eczanedeki çocuk değiştirmeme gerek olmadığını söyledi. O iğne körelirse, delmemeye başlarsa değiştirilmeliymiş ama bi iğne uzun süre gidermiş, rahat ol
Nzlefe Ozlm35 bana 3 marka verdi sadece bunlardandır birini al başka marka alma dedi Bayer marka aldım
znurstnKaraca LivaLiva ay dur dur sınır 140 yazmışım sınır 180 miş yanlış yazmışım canım daha doğrusu yüklemeden sonrakinin sınırı 180 miş ikinci verdiğin kanda 140 mış 🙄🙄ay karışık işler öfff😆😆😆😆
LivaLiva znurstnKaraca aaa öylemi içimi rahatlattın cnm yüklemeden sonra 172 çıkmış . 2. Sinde en son verdiğim kanda da 117 çıkmış ama yine de yanına yüksek değer yazmışlar ama 🤷🏼♀️
znurstnKaraca LivaLiva en iyisi doktora sorman benimde 2 gündür kafam karıştı haftasonu araya girince doktorla görüşemedim pazartesi koşa koşa gidicem🤦🏻♀️
LivaLiva znurstnKaraca ben daha yeni gittim en iyisi sonuçlarımı mesaj olarak tekrar atayım sorayım gerçekten kafa karıştırıcı bu işler yapsan bi dert yaptırmasan bi dert
CananSErdemirKoska Bayanlar bnmde seker yuksek cıkmıstı dıyetle dustu ama suyum cok artmış suyunuzda artma oldumu
Eslemrah pinar_ CananSErdemirKoska bazen şekererden yüksele biliyorumuş su bnmde 32 hftada sınırda dediler üç gün sonra yine normale düşmüştü fazla su cok riskli bir durum değil.. sadece kese yırtılabilir erkenden başka tehlikesi yok içini rahat tut kaçtaydı bana 23 cm dediler sınırda dediler sonra üç gün sonrası21 di
CananSErdemirKoska pinar_ su ikizi rekor dedi pazartesı tekrar gidicem sekere bakılacak ozmn ne der bılmıyrm
pinar_ CananSErdemirKoska inşallah hayırlı haberler alırsın canım sağlıklı hayırlı şekilde kucağına almayı nasip.etsin ALLAHİM