esraizmirli Yasemin0728 bende öyleydim düzensiz adetm 2 3 ayda oluyodum doğrudur vardır doktorun bir bildiği inşallah gönlünüze göre olur herşey🤲🏻
Beste34 Yasemin0728 Bende kist yaptı diğer ay femara kullandım oda tutmadı yani doğrusu klomen de sadece birkez deneyebildik femara da yumurtam büyümedi canm bikaç ay beklicem şimdi olmadı tekrar gideceğim doktora 😊
esraizmirli Daryaa yok olmadı doktorum dediki önce klomen kullan iğne yapmayalım iğne yaparsak ikiz olma şansı yüksek çok dedi ilaçla bir bakalım olmazsa iğneyle deneriz dedi çok şükür hemen oldu
Mausiiiilein esraizmirli selamun Aleyküm klomen sürecte bel ve kasik agrisi normalmi? Ve klomen sonrasi Yumurtaliklar normalesiyormu?
Mausiiiilein Yasemin0728 Selamun Aleyküm klomen sürecte sizdede Bel agrisi veya Kasik agriniz oldumu?
Yasemin0728 Mausiiiilein canım benim olmadi ya da ağrı esigim guclude olabilir galiba çünkü olmadi diye hatirliyorum
Oznurcakir Mausiiiilein Aleyküm selam. Evet canım agrilarin olması gayet normal , adet sancısına benzer
Oznurcakir kelebekmisali1 nar tanelerini o şekilde de yesek aynı işlevi görür degil mi 😬 iğne kullanıyorum takviye olarak bol nar yiyorum , havuç ve kuruyemiş
Mausiiiilein Oznurcakir cok tsk ederim geri yazdigin icin. yeni adet gelirse ozaman hersey normalesiyormu? Ve karin siskinligide normalmi klomen sürecte?
Oznurcakir Mausiiiilein normalleşiyor tabi . Klomem yan etki olarak biraz tüylenme , biraz kilo da aldırabilir . Gobuşum biraz onun yüzünden var😬
Oznurcakir Mausiiiilein normalleşiyor tabi . Klomem yan etki olarak biraz tüylenme , biraz kilo da aldırabilir . Gobuşum biraz onun yüzünden var😬
sabr_sukur_dua esraizmirli merhabalar ben gecen ay femara kullandim 1 yumurtam olustu sizce klomen daha mi etkili bende doktorumla konusup bu ay klomen kullanmayı düşünüyorum siz ilk kullanmada mı hamile kaldınız ☺️
esraizmirli Mausiiiilein tabikide dönüyor yumurtalar çatlıyor sonuçta ve de hamilelik gerçekleşiyor zaten