Kizlar ben bu ayin 10 da adet oldum 14 Kasım’da klomen hapa başladım 5 gün kullandım bugünde doktora kontrole gittim 2 yumurtam oluşmuş biri 11 mm biride 14 mm salı tekrar kontrole gidicem sizce o zamana kadar büyür mu. Eğer salı günü 18 mm olursa çatlatma iğnesi vurulucam. Siz neler yaptınız hap bittikten kaç gün sonra iğne vuruldunuz