sabr_sukur_dua canım ben ilk kullanmamda hamile kaldım çok şükür haftada 5 gün bir adet kullandım ama ilişkiyi hiç aksatmadım sürekli kontrole gittim alttan muayene ediyorlar zaten biliyorsun 2 yumurtam vardı biri 13 mm de kaldı diğeri 19 mm e ulaştı doktorum hergün ilişki önerdi o kendiliğinden çatlıycak dedi dediği gibide oldu çok şükür şuan 17 haftalık olduk bile 🤲🏻😌