Gul2808 rabbim kucağına almayı nasip etsin canım rabbim isteyen kimseyi sınamasın gerçekten çok zor 1 sene uğraştım eşim de rahatsızlık vardı bende rahim ağzı kanseri vardı ona rağmen çok şükür daha yeni ama en azından hamile kalabiliyorum diye kendimi teselli ediyorum bu süreçler çok önemli hamile bile olsan full yat 2 ay falan kalkma güzel de bi doktor bul rabbim yardımcın olsun dualarım seninle çocuk isteyen herkesete ❤️