ulviyedemirbas2 Gul2808 bende adetime 2gun kala yapdım bakdım bi şey yokdu atıcakdım Bi bakdım incecık bi cizgi var hemen kan tahlil yapdırdım hamile olduğumu öğrendim cok şukur 17haftalık hamileyim şimdi Allah seni de sevındırsın inşallah
Gul2808 ulviyedemirbas2 inşallah eğer olursa bu üçüncü hamileliğim olucak inşallah bu sefer sağ salim kucağıma alırım 🙏 hamilelerin duası kabul olurmuş dualarında eksik etme beni 😊 rabbim sağlıcakla kavuştursun evladınla seni 🙏🙏😍
ulviyedemirbas2 Gul2808 Amin inşallah Allah razı olsun Cok teşekur ederım canım inşallah isteyen herkes Allah nasip etsin
Gul2808 Ates2020 inşallah 🙈🙏🙏dua edin bana 2 kaybım var bu sefer sağlıkla kucağıma alırım inşallah 🙏🙏