Sisi canim ben de doktoruma danisarak tuttum ilk 2 gün ama iftardan sonra dedigin gibi cok kötü oldum kalp carpintisi,mide ağrısı,baş dönmesi,yemek yiyememek hepsini yaşadım ne yazikki ben de bugün tutmadim,tansiyonumda normal çıkıyordu ama uzanip kendime gelmem 2 saati buluyordu malesef...Nasipse daha sonra kaza ederiz