MerveAkbs Sisi tansiyondan ziyade şekerin yükseliyor olabilir. Bu da tehlikeli dikkat etmelisin bence. Şekerini ölçmek gibi bir şansın varsa iftardan önce ve sonra ölçmelisin.
Mavi1 BusraDemiralpErdinlet ben de 11 haftalığım ama biraz korkuyorum tutmaya haftaya bende danışayımda doktora bakalım nr diyecek🙂