Alpaslanveannesi ya hanfendi Allah aşkına ne işkencesinden bahsediyorsunuz öyle olsa dinimiz hamile olanlara oruç tutmayı yasaklardı. Doktorlarda söylüyor bebek depolanan besinden besleniyor ağzı açık şekilde bizim yediğimizi içtiğimizi beklemiyor. Oruç tutanları cahil yerine koymayın lütfen ya. Bizim annelerimiz hep tutmuş hamileyken çok şükür hepimiz sağlıklıyız. Abartmayın bu kadar eğer tutmaya imkanı varsa , doktoru izin verirse tutar nedir bu oruç tutanlara hıncınız ya bitek biz mi hamileyiz, sair zamanda aç gezip sağlıklı çocuk doğuranlar var bizim gibi yediği önünde yemediği arkasında olanlar gibi değiller ülkelerinde imkanları Yok o zaman onlar hiç hamile kalmasınlar çocuk sahibi olmasınlar.