Aleyna19 kuzum korkma hiç birşey olmuyor bana anestezi doktoru hafif Bi acı hissedebilirsin demişti ama öyle bişey olmadı ve vurdum Bitti Dediğinde ben çok şaşırmıştım çünkü hiç bişey hissetmedim koldan yapılan iğne daha acılı bişey sen düşün ve 5 ay önce doğum yaptım ne kendimde ne belimde sıkıntı var ve iğneden korkma Hissetmiyorsun Bile canım birde benim hastanem sonda takmadı biz takmıyoruz dediler bende çok korkuyordum ama şükür takılmadım belki sende takılmasın milletin dediğine kulak veripte mutlu gününü korkuyla geçirme bizim insanlarımız abartmayı severler benide çok korktular ben normal doğum yapmış gibi uyuşkluğum gidince kendim tek ayağa kalktım ertesi gün eve geldim can sıkıntısından yemek yapıp masada değil yer sofrasında yemek yedim yani herkesin bünyesi bir değil kuzum canını sıkma inşallah birazda olsa rahatlamışsındır yaşadıklarımı duyunca hakkında hayırlısı olsun❤️