Hayır igne acıtmıyor hic sadece sal kendini omuzlarını doktor zaten pozisyonunj söyleyecek. Sezeryanda hele hic bise yok hemen bitiyor zaten bir sey anlamıyorsn ki. Kendini amelyttan sonra salmazsan 2 güne rahatlams olrsn 🤲🏻 Hayrlı dogumlar diliyorm ❣️