Ben kendi yatağım için değil de bebeğin yatağı için cibinlik istiyorum ya 🙈 ama hazır satan var mı bilmiyorum. Kapı süsünü de kendim yapıcam bi arkadaşım var o ayarlayacak. Öyle terlik falan da almadım İlk kızımda normal Doğum yaptım o dantelli pijamalarımı bile giyemedim 🙈 masa süslemeyi bende istemiyorum sadece kapı ve küvez süsü yeter diye düşünüyorum belki bir iki balon o kadar. Hediyelik de minik saksıda çiçekler vermeyi düşünüyorum kızıma doğa ismini vericem allah nasip ederse ☺ Afyon’da yaşadığım için de lokum ikram ederim buranın olmazsa olmazı 💃🏼