Ezgiali Biz de kendimiz hazırladık canım.
Gayet de güzel oldu 😊
3lü jardinyer tepsilerden koyduk masaya , evdeki herhangi gümüş tepsilerden de olur ya da konsept olarak ne istiyorsan 😊
Lohusa şerbetini sebile koyduk.
Çikolata ( hoşgeldin Nil Bebek yazılı), güzel bir pasta, tatlı tuzlu kurabiye yaptırdık. Zaten gelen giden de bir sürü şey getiriyor çok şey de yapmanıza gerek kalmayabilir aslında.
Anahtarlık ve ordek çerçeve süslemiştim onları dağıttık bir de 🤗
Ani defteri yaptim kendim onu doldurdu gelen arkadaşlarım..
Masa arkasına afiş yaptırdım.