Ezgiali Kizlar hastane odasi susleyecekmisiniz ? Gelenlere cikolata seker haricinde birseyler dagitacakmisiniz hediyelik icin
DidemYldrm Ezgiali ben süslücem canım kapı süsü hastane küvez tülü odaya süsler yapmayı düşünüyorum kendim de süslenicem zaten gelenlere lohusa şerbeti çikolata ve bir kaç ikramlık daha yapmayı düşünüyorum ☺
DidemYldrm Ezgiali kendimiz yapıcaz Ablam 2 yıl organizasyon şikertinde çalıştı süsleme ve Doğum fotoğrafı işlerini ona bıraktık inşallah Doğuma da giricek benimle 😊
Ezgiali DidemYldrm ayy ne guzel ablanin o isin icinde olmasi 🙂 bende kendim yaparim belki kararsiz kaldim 🤔
DidemYldrm Ezgiali biz ablamla ikimiz hazırlıcaz canım herşeyi çok da uygun oluyor öyle sadece çikolataları dışarı dan sipariş edicem o kadar o da hacı Şerif’den alıcam
Ezgiali Akin59 cikolatayi bende yaptircam canim serbetide hastane veriyor cobinlik yatak suslemesi falan yapiyolar ya simdi ona gerek varmi yokmu bilemedim ya
Handeberkay Ezgiali canım canım 1000 tl anne yatağı kübvez cibinlik giydirme.kapı süslenmesi,lohusa şerbeti,30 adet oda kokusu bambu Çubuklu ,30 adet lavanta kesesi,isimli aynalı çikolata ,beze ,arka fon,konsept masa süsleme ,helyum balonlar dahil
Ezgiali Handeberkay cok iyimis canim ya hangi organizasyon sirketi adini soylermisin bende bir konusayim
CerenSelvi Ezgiali hastaneye giçbir şey yapmayacağım. Evde bir çikolata olacak bir de kendim minik cam şişelerden hediyelik yaptım şahane oldu 😇
Ezgiali CerenSelvi bende kecelerden cubuk yaptim dagitmak icin ama cok icime sinmedi simdi dagitmasammi diye dusunuyorum sanki herkes yapti gibi geliyo ya 😂