Aryam2018 ilseng benim 2 gebeliğim ilkinde hiç böyle ağrılar olmamıştı ama şimdi bahsettiğin agrıları bende yaşıyorum erkek bebekte oluyor diyorlar sizin cinsiyet nedir kızlar 🤔
ilseng Aryam2018 benimkisi de erkek. Ablam yeni doğum yaptı ona sordum hiç yaşamamış kız onunkisi ama cinsiyetle alakası var mıdır bilmiyorum
Melikeakkc ilseng 32 haftayım öle çok ağrıyor ki zor duruyorum herkes normal diyor büdükçe daha çok ağrı oluyormuş baskı oluyormuş haftaya gidicem bende iple çekiyorum günü dönemiyorum yatakta acısından oturup kalkarken zorlanıyorum
ilseng Melikeakkc bende tamamen aynı durumdayım seninle otursam canım açıyor uzansam karnım geriliyor anlamadım bir şey ama normal diyorlar
edalianne ayyy aynı acılara sahibim, bende korktum biliyor musun acaba açılmaya mı başlıyor diye, dönerken fln ağrım oluyordu dabbugün ise tam o birleşim yerinde alt tarafta acı başladı 😔 Umarim kötü bişey değildir
heyymomm edalianne bende de çok fena var tam anlatıldığı yerde ama açılmadan falan korkmayın bugün kontroldeydim rahşm ağzı kapalı sorun yok dedi büyük ihtimal sizin de öyledir normalmiş sevgiler 🥰
ilseng edalianne aynen öyle bende çok endişelendim acaba açılma mı oluyor diye bilmiyorum belki yersiz bir korkuydu ama tuhaf bir ağrı olunca ve sürekli olunca istemsiz korku sardı🤭
heyymomm ilseng aynısını yaşıyorum ben de 27. haftadayım ve bu gün kontroldeydim her şey çok sağlıklı dedi doktorum
ilseng minik0507 aynen benimde öyle gerçekten yürüyemiyorum bile bebeğin hareketleri de azaldı ama bugün çok şükür biraz daha hissettim bebisi
ilseng yigitalp-61 böyle tek olmadığımı görünce mutlu oldum çünkü gerçekten korkmaya baslamıstım🙈 demek ki bu haftalarda yaşanıyor bebis büyüdükçe
ilseng A_Alparslan benim iki taraflı bir de vajinadaki kemikler ağrıyor acaba bebiş mi baskı yapıyor 🙈
A_Alparslan ilseng bence kesin bebekten kaynaklı çünkü benim oğlum nadiren ve kısa süreli sol yana geçmesi dışında heeeppp sağ tarafımda durdu ve sağ tarafımin kemiği ağrıyor ben öyle olduğuna kanaat getirdim artık
ilseng emine86 anladım doğru olabilir gerçekten bizim kilomuz haftamızla uyumlu ama tabiki büyüyor belki ondan dolayıdır. Başka bir şey olmasında insan korkuyor
emine86 ilseng ben şuan yürümekte bile zorlaniyorum ilk hamileliligim de de aynı şekildeydi dr m bazı gebelerde böyle olabiliyor diyor… ki korkmakta haklısınız özellikle bu tarz ağrılar bebek dönünce başlıyormuş
ilseng Mrym-yldrm benimde aynı öyle riskli gebelik benimkiside😔 inşallah vaktinde doğar bebişlerimiz 🙈😔
ilseng sue92 çok şükür iyi olmanıza çok sevindim🙏🏻♥️ Bende aynı şekilde düşündüm ama yürümeme bile engel oluyor bazen. Ama yine de diyorum büyüdüğü İçin baskı yapıyordur diye. Umarım her şey yolundadır 🙏🏻 En son geçen hafta gittim sıkıntılı bir durumumuz yoktu
ilseng Aysegul4278 bende yalnız olmadığımı endişemin sırf bende olmadığını görünce rahatladım gerçekten. Ama herkeste oluyormuş şaşırdım hatta. Demek ki normal diyorum. Bende aynı tutulma ağrısı sandım hani böyle üşütünce kemik ağrır ya masaj falan benimde geçmedi. Eşime dedim hatta uzun zaman bisiklete binmezsin de sonradan binince ağrı çekersin ya aynı öyle bir ağrı
ilseng emine86 aynen benimkisininde kafası sağdaydı en son gittiğimde aşağıdaydı. Bende yürürken çok zorlanıyorum gerçekten uzun zaman sonra bisiklete binersin ve kemik kas ağrır ya öyle bir ağrım var
Gokceeebade Dediğiniz ağrı çatı ağrısı kızlar bebek büyüdüğü için oluyor soda ve magnezyum takviyesi alın birde günde bir tane muz yiyin işe yarar inşallah 😂 bende 30+2 deyim ara ara oluyor bende de soda içemiyorum ama muz ve magnezyum takviyesi alıyorum o işe yarıyor sanırım. Birde yürüyüş yapın 👍🏻😂
ilseng Gokceeebade aslında bende magnezyum soda vs tüketiyorum😔 neden böyle oldu acaba.. çatı açılmasından korkuyorum valla
ilseng A_Alparslan hareketlerle de alakalı olabilir ağırlıkla da alakalı😔 demek ki bünyemiz hemen tepki veriyor
GayeGkhn ilseng benim de o haftalarda başladı şuan 35.haftadayım hala devam ediyor takviye alıyorum magnezyum kalsiyum düzenli maden suyu da tüketiyorum ama ona rağmen yürürken yatarken kalkarken ağrılardan zorlanıyorum doğumla bir geçer inşallah hepsi 😔
ilseng GayeGkhn inşallah ya bende aynı şekilde takviye alıyorum ama felaket Ağrı yapıyoru. Sizin yine haftanız öne gelmiş ben bu haftada doğar diye korkuyorum kardeşlerim 31 ve 33 haftalarda doğdu cünkğ
Melikeakkc ilseng bugün yok çok şükür geçti ya arada oluyor şimdi herlde belirli bi zaman olup geçiyor