Benim de 24-25’te hafif hafif başladı ve 27.haftada dayanılmaz olunca doktoruma gittim. Tüm kontrolleri yaptı ve sıkıntı yok dedi. Bebek büyüdükçe, vücut kendini doğuma hazırladıkça oluyomuş böyle. Kalsiyum takviyesi alıyorum ben zaten. Günde 2 tane maden suyu tüketiyorum. Peynir, yoğurt bol bol 👍🏻 Biraz daha iyiyim birkaç gündür.