Turnakus içimi rahatlattınız. Ben de 4 gün önce kontrole gittim. Bel ağrım vardı hafif hafif adet ağrısı gibi. Nst de çektirdim bir şey çıkmadı. Ama ara ara karnım sert oluyor hatta anlamıyorum gaz sancısı mı kabızlık mı. Kontrolden sonra dün gece yine belim ağrıdı. Ama şunu da fark ediyorum bebeğim içerde döndükçe belimin ağrısı artıyor kalçama doğru bir ağrı oluyor. 29+5 haftalık daha bebeğim o yüzden de korkuyorum açıkçası. Sizde olan da bu türden bir ağrı mıydı