m060918 Tatahrun kuzum 2 kasımda oldum ozaman sende benim gibi bende 3 kasımda oldum 30unda olmam lazım ama göğüslerim çok fena uçları karardı bide kasıklarım ağrıyo belim falan
m060918 Tatahrun kuruma çizgisi de olabilir diyorlar ama bilmiyorum ya neden çıksın ki ama diğer testlerde neden çıkmıyor :(((
m060918 Tatahrun ay bilmiyorum ya kafamı karıştırdılar iyice testin altından flaş tut daha çok belli oluyorrrr
Purpura26 Tatahrun Bu arada benim de yüzüm hep sivilce oldu son 1 hafta normalde hiç sivilcem olmazdı 😃
Tatahrun m060918 sende de hafiften var çizgi burdan çok belli olmuyor tabi sen dah iyi görüyorsun dur bir su diğer testlerden denesene ve TL’lik onlar çok iyi
Tatahrun Nduru inşallah dua edin rabbim herkese tattirsin çok şükür iki tane kızım var üçüncü kezde anne olmak istiyorum o yüzden çok heyecanlıyım yine 🥰🤗 bir sene önce düşük yaptım bir daha olmadı busefer bakalim inşallah olmusdur