Kızlar iki haftadır göğüslerim çok sisdi ve ağrılı ama hastalandım ben geçen 2 Ekim’de şimdi otuz Kasım’da hastalanicam sizcede normalmi bu durum bir iki defa da mide bulanti oldu kısa süreli dün dayanamadim test yaptım ikinci çizgi silik cikti gördüm yani böyle olupta hamile.olanlar varmı