Tucu3435 Mihribannnn iyiyim çok şükür korktuğum gibi olmadı hiç endişelenmeyin tabiki ağrı oluyor ama dayanılmayacak gibi değil 😊
Eliff66 Mihribannnn yokk canim dokdorum kendisi verdi gebelik şekeri yüksek çıktığı için riske atamam dedi
Gulden2416 Sbldefne ya ben devlettyapıcam dogumu iatege bağlı yapmıyorlar benim ikinci sezeryanım olcak 39 a verdi günü
Gulden2416 Sbldefne ya vallahı bende anlamadım 39. Haftaya gün verdi bana kalsa 37 sezeryan olmmak çünkü agrılar okadar yogunki dayanılcak gibi degil daha var 20 gün allah yardımcımız olsun🙏🙏
Aden23 glsahbaydemir bende senin gibi istemiştim acele etmiştim bir hafta yopun bakımda yattı oğlum dikkat etsinler ciğer gelişimine. Kilosu falanda çok çok iyiydi 3.650
glsahbaydemir Aden23 şuanlık bi sıkıntı görünmüyor, yine pazar günü son kez gideceğim kontrole canım.
Ebru_06 Gulden2416 bende öyleyim valla yaklaştıkça insan daha da bir heyecanlı oluyor 😃😃 bir de geceleri çok kabus görüyorum