Ebru_06 Gulden2416 bende öyleyim valla yaklaştıkça insan daha da bir heyecanlı oluyor 😃😃 bir de geceleri çok kabus görüyorum
Gulden2416 Ebru_06 valla ben gece uyuyamıyorum agrılarımdan ondan kabus rüya göremiyorum canım allh yardımcımız olsun🙏🙏
Ebru_06 Gulden2416 amiiiiin inşallah :) sancılarım arttı valla sabah kontrol var bakalm doktor ne dicek
Cresgirl Bende 38+2 de alsin istemistm ama 39 u beklemekte israr ettti doktor kuvöze girebilir dedi.oysa cok erken degildi dedigim tarih..oyle olan varmi
Guneyinannesi1 Kbra_738282 kimi duyduysam sezeryandan korkan ameliyatta sonra hic bisi yokmuş bosuna aylarca korkmuşum diyor bende sezeryan istiyorm korku oluyor ama cokda yipratmamk gerek
Blacdown 39 dan önce almak doğru değil bebekte solunum sıkıntısı olabilir sağlık problemleri yüzünden erken olur o ayrı tabi
turansmom1 Mihribannnn 37+6da tarih almaya giderken doğumum başladı bebeğim ters olduğu için sezeryan oldum. Bana kalsaydı 39 falan isterdim çunkü 37de bebeğimin kilosu 3180ken doğdugunda 2860 kilo doğdu sağlığında bir sıkıntı yoktu ama sarılığı ağır gecirdi tam gelismiş sayılmadığı için☺