Glssn Happybsrn korkma canım kendin vruon evde bende igne korkusu vardi evlat için hersye katlanio insan acmiyo bile igne
Happybsrn Glssn ah bnmkinde ne alkol ne sıgara ayrıca çokta güzel beslenir ama sperm hareketi sorunlu
Happybsrn Glssn bilmiyorumm pandemi de girdi kısıtlama fln Allah nasip etsede biran önce normal yolla 😭😭😭
Ndcskns Kızlar benim eşimde de ileri hızlı hiç yoktu meğer varikosel varmış, temmuzda ameliyat oldu 3 ay da 40 lara ulaştı ileri hareketli sayısı ve bu ay hamile olduğumu öğrendim☺️ Varikosel ameliyatı çok etkili
Ozge_-_ afrasil canım bence bekle 6. Ve 9. Ay spermin en çok yükseleceği ay aralığı eşin spermiyogram versin ondan sonra kendine baktır
afrasil Ozge_-_ aynen canım iste zaten 7 ay oldu bu ay vereceğiz pazartesi günü , bende kadın doğuma gideceğim tekrar bi rahim filmi cekineyim
Ozge_-_ afrasil benim eşimde ameliyat olalı 3 ay oldu bizde test vereceğiz inşallah kısa sürede sende bende bizim gibilerinde evlat hasreti çeken tüm arkadaşların kucağını Rabbim doldurur🙏
afrasil Ozge_-_ amin insallah .canım biz ilk 3 ay öyle bos bos bekledim unarm sen benim gibi bos bos beklememissindir :) bilmeyince insan bu sitenin varlığını da sonradan öğrendim ilk 3 ay nasil olsa ameliyat olur düzelir diye bos bekledik vitamin bile vermedi doktor sonra araştırarak vitamin buldum onu aldım
Begm Mervee33 canım tüpler açıldı ise esin içinde bir doktora gidin ilaç tedavisi verecektir bu süreçte her ay takibi yapılır yükselmiş ise kalırsın allahın izni ile hersey allahın elinde o diler ise olu verir yeterki sen rahmandan işte dua et rabbim nasip etsin inşallah hayırlı bir evlat
bebisloading Mervee33 hızındaki probleme hiç takılma canım, benim eşimin de yavaş dediler normale göre çok yavaşmış, 2.ayki denememizde hamile kaldım 37.haftadayım😉 hiç dikkate alma, kafana takma. Takmadığın sürece güzel sonuçlar geliyor
afrasil Ozge_-_ toplam sayı baya fazlaydı ama ileri hareket 9du onemli olan ileri hareket zaten . 3 ay sonra toplam sayi düştü harekrt 20 oldu . Pazartesi tekrar vereceğiz bakalm 7 ay oldu toplam . 3. Ayda doktor normal vubku tam yenilenme süreci demişti