Mervee33 canım morfoloji fena degil tam sınırda sınırı 4 . Morfoloji spermin şekli demek buda önemli birsey ama 4 olması gebelige engel degil . Üzmek istemem ama ileri hareket 2 iken aşılama bile denemezler canım çok düşük . Bizim yüzde 20 olmasına ragmen birsey yok bakalim simdi kac oldu bu ay test verecegoz . Dogal seyleri yazmışmıydım ben sana bunlari dene diye . Bu arada vitamin verdi mi doktor ?