Beety26 Mervee33 bence soryn vae 3 at keciboynuzu pekmezi savah aksam ac karina verrin 1 yemek kasigu esinizw. 3 ay sonra yube analiz versin cok sokk olacaksiniz. Benin esime verdim masALLAH ARTDII
vuslatim34 Mervee33 benim eşiminde a olan sıfırdı ama hepsi normal dedi. Sonra netten doktorlara sorduk hepsi çok düşük dedi . Devletteki doktorlar toplamına bakıyor ama önemli olan a ileri hareket hızı. Bu ay sonu aşılamiçin gideceğiz bakalım ne durumda..