Mervee33 merhaba Arkadaşlar benim pco var rahim filmi çekildim bu ay tüplerim kapalıymış açıldı, instagramda bir sayfa ısrarla eşimin sperminde sorun olduğunu söylüyor 3 doktor da söylemedi bunu spermde ileri hız kaç olmalı ???
afrasil Mervee33 3 doktor söylemediyse doktorlara güven bence sorun olsa birisi atlasa diğeri söyler . Canım bi at bakalm bildiğimiz kadarıyla bizdede sorun var çok araştırdım ben . Bende bu adette film cekincem banada sanki tüplerimde sıkıntı var gibi geliyor . Bide toplal sperm sayısına , kaç cc de olduğuna göre yorumluyolar
Elbet-birgun-kavusacagiz Mervee33 at bakalim canm sperm sonucuna insatya guvenme onlar ilac vermek icin yoksada var diyolar… benm esimdede ileri hizda sorun var at anlarim canm insallah
Ozge_-_ afrasil canım merhaba yanlış hatırlamıyorsam şeninde eşin varikosel ameliyatı olmuştu . Ameliyattan önce ve sonraki sperm durumu ne oldu acaba
Begm Mervee33 hızlı ilerisi düşük canım 25 altı olmaması lazım eğer öyle ise tedavi görmesi lazım doktor nasıl dememiş ki
afrasil Mervee33 canım morfoloji fena degil tam sınırda sınırı 4 . Morfoloji spermin şekli demek buda önemli birsey ama 4 olması gebelige engel degil . Üzmek istemem ama ileri hareket 2 iken aşılama bile denemezler canım çok düşük . Bizim yüzde 20 olmasına ragmen birsey yok bakalim simdi kac oldu bu ay test verecegoz . Dogal seyleri yazmışmıydım ben sana bunlari dene diye . Bu arada vitamin verdi mi doktor ?
afrasil Mervee33 doktor nasıl sorun yok dedi şaşkınım şuan bizim hareket 20 doktor beklemek istemiyosanz tüp bebek yaptrn dedi . Yavas hareket olanlar zaten canim ya gidene kadar ölüyor yada başka bir tarafa gidiyormuş ileri hareket rahme dogru ilerleyip gebeligi oluşturanlar . Siz ne kadardr deniyordunuz ve iliskiden sonra yatıyor musun baya
Happybsrn Mervee33 aslında sana neden iyi demişler biliyor musun a+b toplamı >32 yani ikisinin toplamını almışlar 😀 şöyle birşey var bnm laboratuvarım da a+b nin toplamına göre evt sorun yok deniliyor anlatabildim mı?
Begm Mervee33 25alti hız da hamile kalınmiyor canım 25 üzeri olması lazım sperm hızının kapalı rahime sperm girmez tüpler açık olmaliki girsin eşiniz de 25 altı ise bir doktora görünsün eğer öyle sorun yok ise kalırsın rahimde sorun yok ise
Eylul1987 kadın doğumcular spermiyogramdan . @Mervee33 bi üroloji doktoruna gidin benim eşiminde yuzde 15 1.5 yıldır gebelik yakalayamadık.