Busragulhan Kertenkelemiz ben kullandım 2 ay 4mg olanını ama bünyem alerjik olduğundan bana akerji yaptı ve bıraktım. Daha sonra sabah akşam premesis plus dıye bır vıtamın verdı doktorum yemek yemeden once onu içip yemek yedım. Yatmadan öncede prilam dr 10 mg içiyordum. Çok faydasını gördüm. Yoksa benım kusmadığım bir gunum gecem bıle yoktu :( 24+3 ve hala devam edıyor ara ara prilam dr kullanıyorum her gun degıl ama haftada 1-2 içiyorum yoksa hastanelik oluyorum.
Yk6321 Ben 10. Haftadan beridir kullaniyorum ve şimdi 30 haftalik oldum ve sanirim sonuna kadar da kullanicam çünkü onu almassam ölü gibiyim ama sabahları aç karnina ve çeyrek bir sekilde habi 4 de boluyorum ###
Kertenkelemiz Yk6321 ben yarım içsem de olmuyor. Saçma bi şekilde uzun süre içenler görünce içim bi nebze rahat ediyor. Sanırsam bende doğuma kadar kullanacağım. İnşallah doğumdan sonra bulantı falan olmaz
Annem1 Kertenkelemiz 8 mg kullandım. Yaklaşık 5 ay sonuna kadar kullandım net hatırlamıyorum ama,😁başlarda düzenli olarak hergün alıyordum sonra sonra 4 aydan sonra doktorum kendini iyi hissedersen azaltabilirsin dedi bende azaltmaya başladım. 10 ilaç 5 günde bitiyordu.
NefesDeniz Kertenkelemiz Kaç haftalık oldun şimdi. Benim 6.haftada başlamıştı 14.haftaya girerken bitti. 8.haftamda baya baya çoğalmıştı artık gözümün feri sönmüştü desem yeri doktorum hemen serum tavsiyesi yaptı haftada 2 kere oda çok işe yaradı çok güzel enerji verdi bana. Bence serumu sorabilirsin doktoruna bunu çekmek çok zor çünkü ya
Kertenkelemiz NefesDeniz 16.haftadan önce bende nerdeyse haftada 1 serum takıldım canım. Şuan kusmam yok ama ilacı içersem yok. İlacı içmezsem yataktan kalktığım anda başlıyor 😔 şuan 25.haftadayım
Zerrinakarsu Kertenkelemiz doktor bana 12. Haftada artık bırakmam lazım demişti iki üç gün kus sonra toplamaya başlayacaksın dedi ve dediği gibi oldu. Bulantı çok kötü o an napıcam ben nasıl yapıcam bu şekilde diye düşünmüştüm ama 14. Haftada geçti bulantılar ara ara oluyor o kadar
NefesDeniz Kertenkelemiz Aaa öyle mi kıyamam ya inşallah tez zamanda geçsin..maden suyuda çok iyi geliyor gün içerisinde 1 bardak içinede biraz limon sıkıp içmeyi dene.Ben ilacı bıraktığımda 1-2 gün bulantım oldu bu arada ben hiç kusmamıştık aşırı bulanto ve deli gibi boş boş öğürmem vardı neyse ilacı bıraktım 1-2 gün yine bulantım öğürmem olmuştu ama dayandım sonra geçti darısı başına inşallah
Kertenkelemiz NefesDeniz maden suyunu hergün içiyorum kuzum ama yok o da fayda etmiyor. Ben gebelikten önce de çok kusan biriydiö sanırım o yüzden böyle oluyor. Çünkü ben günde 18 defa kustuğumu biliyroum 🙁
NefesDeniz Kertenkelemiz Hımmm o zaman miden çok hassastı üstüne birde gebelik olunca iyice coştu yani :) inşallah bir an evvel geçsin
Annem1 Kertenkelemiz inşallah gerçekten çok zor artık istigfar etmekten sıkılmıştım yanıma poşet koyuyordum sürekli lavobaya gitmektense 😁