Kertenkelemiz CemreBacak bugün sabah içmedim. Denemek istiyorum. Ayağa kalkınca bulanıyor zaten. Uzandım kraker yiyorum şuan. Hadi bakalım sonuç ne olacak 🙂🤭
Ozayy Kertenkelemiz ben kullanmıştım 1 ay sürmüşdü kusmalar yarım zofer kullanıyordum sabah akşam , zaten 6 haftalıkken başlayıp 12 de bitmişti 👄
Bursa97 Kertenkelemiz bende 25 haftadayim bende kullanıyorum zofer bide prilam yani onu icmeyince bulantida hiç birşey yiyemiyorum bu sefer bebeği besleyemedigi düşünüyorum o yüzden içiyorum nereye kadar icicem bilmiyorum
Kertenkelemiz Bursa97 bende bilmiyorum gerçekten. Doktor şuan kusman ilaç içmenden daha kötü dedi. Ama bana ilacı içmeyince midemin bulanması artık psikolojik gibi geliyor
CemreBacak Kertenkelemiz evdeyken zaten bi seklde idare ediliyo disari cktgnzda sknti cekmeyin kullann ben oyle ypmstm
Bursa97 Kertenkelemiz ada olabilir bilmiyoruz ki bu hamilelik bütün hormonları değiştiriyor anliyamiyoruz malesef
Kertenkelemiz Bursa97 psikolojik olmadığına kanaat getirdim. Çünkü duramadım 3 e kadar zor dayandım yine içtim ilacı
endobeybi Kertenkelemiz 6 haftadır muadili Onzyd 4 mg kullanıyorum. Kullanmadığım zaman ayakta bile duramıyorum. Beni hayata döndüren ilaç. Dün bi içmiyim bakıyım düzelirim belki dedim, 2 gündür içim dışıma çıktı yine.
Kertenkelemiz Bursa97 sanırım bende. İnşallah bi zararı olmaz canım. Sen kaç haftalıktın sormuş muydm 🤦♀️
Bursa97 Kertenkelemiz bir zararı olmaz herhalde olsaydı şimdide kadarda illa ki okurdu diye düşünüyorum 😊 evet 25 haftaligiz erkek benimki seninkinin cinsiyeti ne 🥰
Drsn33 Kertenkelemiz geçmiş olsun :( çok kötü ben yaşadım 4 buçuk aylık olana kadar o sürede doktorum Zofer yazmıştım onu kullandım çok iyi geldi