Meeerii annesininkuzusu_ ya Ada Lina beraber güzel oluyor ama ben pek iki isimden yana değilim tek olsun istiyorum 😊
Umay05 Girlpowerbabe benim ismim de İlay Babil dizisinden önce çok nadir gördüğüm bir isimdi genelde insanlar İlayda mı? Nilay mı? Derdi😬 yeni İlay’lar çok şanslı olucak😬 şimdide ben eşime şakasına acaba bizim kızın ismini İlayda mı koysak diyorum😬😀
Girlpowerbabe Umay05 aaa neden olmasın? E benim ismim de İlayda biz İlay koyduk🙈 sen de İlay isen İlayda koyabilirsin🙈😂
Umay05 Girlpowerbabe aa yok artık bu kadar denk gelir İlay’lar İlayda’lar😂 benimki Ada ismine kafayı takmış durumda geri çevirebilir miyim bilemem😂
Girlpowerbabe Umay05 benim eşim de İlay’a takmıştı milyon tane isim sundum başka isim beğendiremedim bi kere takınca takıyorlar🙈
A-F-B Meeerii insallah canım tabiki de o bi hurafe gibi bisey her cocuk kendine özgüdür neyi beğeniyorsanız nasıl seslenmek istiyorsanız onu koyun 🥰 sağsalim gelsinler yeterki
Gngr_33 Girlpowerbabe benim eşimde güneş ismine taktı 🤦♀️ bende Eylül ve Bade aradında kaldım o da yeni yeni Eylül kabullenmeye başladı ama hala güneşte ısrarlı 😂
Girlpowerbabe Gngr_33 ben güneş ismini de düşünmüştüm kızım için☺️ güneş ismi Eylül ve Bade ye göre daha güzel bence eşinizin fikrini tekrar düşünün beğendikleri ismi koyunca çok mutlu oluyorlar ismi çok severek söylüyorlar🥰