Umay05 Girlpowerbabe benim ismim de İlay Babil dizisinden önce çok nadir gördüğüm bir isimdi genelde insanlar İlayda mı? Nilay mı? Derdi😬 yeni İlay’lar çok şanslı olucak😬 şimdide ben eşime şakasına acaba bizim kızın ismini İlayda mı koysak diyorum😬😀
Snnraltnn Meeerii benimkinin cinsiyeti belli değil henüz ama tavsiye amaçlı yazıyorum ben olsam Yade , maya veya ipek koyardım 🥰
Umay05 Meeerii yok artık siz ben misiniz😂😂😂 ben lina diyorum eşim ada diyor eşim adaya o kadar kararlı ki x bir isim sçylediğimde hemen çürütüyor😂