n9u4r Eger kız olursa meryem, hale yada şifa düşünüyoruz. Eşim meryem ismini cok istiyo. Hayirlisi inşallah. Ada güzel sanki Meeerii
asiltosumm35 Meeerii canim benim erkek olucak insallah ama kiz olsaydi da ismimiz hazirdi. Asel koyucaktik biz. Zeynep defne Asel bu tur isimler istemistim
Gulsah91 Meeerii Lina ismi çok güzel ama geçen seneden beri çok duydum hem etrafımda hem forumda.90lar kuşağının Merveleri gibi olacak anlaşılan 🥰
Deletedmom_43 🌸Asel. 🌹Ebru. 🌼Almila. 🌷Büşra. 🌻Beyza. ❤️Ebrar. 💙Feyza. 💛Gülce. 💚Hafsa. 💖Meryem. 💗Mihrimah. 💝Müberra. 💘Nursena. 💕Sultan. 💜Sümeyye. 💞Zehra. ❣️Zeynep.