058elf hayırlısı olsun inşallah🙏😊
asyactn mislina ismini ilk defa duydum 😊
Meeerii Ashab-ı Keyfte uyuyan 7 uğurdan birinin adı 😊
Meeerii benim kızım da Gülin olacak 😍
Ela_85 ismiyle yaşasın inşallah 🙏
Meeerii merhana Ses Nora koyduk 😍🌸
seda30 ne kadar değişik bir isimmiş Nora ilk defa duydum😊 adıyla yaşasın inşallah🙏
Meeerii amin insallah hepimizinki 🙏🏼 ☺️
Meeerii polen olacak kızımın adi
Minoss güzel isimmiş 😊
Burcin-98 bende Melis 😀 kulağa çok hoş geliyor
Meeerii Kızımın adı Asel lina 2 kızım olucak esım Ahsen düşünüyomuş
Habibeee güzel isim Ahsen 😊
Meeerii bende ada koyacagim cok naif sade duru geliyor bana.
Cigdemalbayrak evet ada sade bir isim
İlk kızımın adı Ela buna da Eylül koyacağız nasip olursa inşallah💕
Zynpela uyumları çok güzel olmuş 😊
Ben vera koyucam inşalla
Tugce48484 inşallah🙏😊
Meeerii bende kizima nisa ismini koyucagim insallah
Fatmanur_derici inşallah🙏😊
Meeerii bnde beren nehir sahra isimlerini beğeniyorum.
Nrgsalp güzeller 😊