Meeerii Merhaba kız bebek anneleri ve adayları, isim konusunda çok kararsız kaldım ilk başta Lina olsun istedim onu eşim beğenmedi sonra Ada olsun dedik bu seferde sanki benim için o isime ısınmadı gibi😏 Siz ne koyacaksınız prensesinizin ismini?
glsahbaydemir Meeerii ilk kızımın ismi Asya Mira, tekrardan kızım olacak Allahın izniyle Rüya Lena koyacağız 🤗