Ohh hepimiz doğuruyoruz benim de perşembe günü kısmetse sezeryan olucak 40 haftayı doldurduk oğlumuz gelmek bilmeyince. Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah sağ salim yavrularımıza kavuşalım, bir an önce ayaklanıp kimseye muhtaç olmayalım inşallah