Zehram öncelikle Rabbim sağlıcakla kucaginiza almayı nasip etsin🌸 ben de 20 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Doğumdan sonra bol bol sıvı tüketin baş ağrınız olmasın. Benim doktorum sade neskafe de önermişti günde 2 bardak 1 hafta boyunca içtim sizde doktorunuza danışabilirsiniz. İlk yürüyüşten sonra kendinizi yormadan kısa kısa yürüyüşler yapabilirsiniz daha iyi hissedersiniz ama kendinizi yormamaya dikkat edin. Allah kolaylık versin