Zehram tabi normal doğum için daha iyi diyen var benim ilk sezeryan olunca hiç tecrübe etmedim ama her ikisininde zorluğu var bence sen şimdi bunları düşünme iyileşmeye odaklan bebeğine odaklan çok daha iyi hissedeceksin Allahın izniyle bir hafta sonra hepsi rüya gibi gelecek,Allahım kolaylastirsın❤🌸